Dimarts, dia 16

15,00h: Muntatge de “CADAFALS”.

18,00h: En el Pavelló Poliesportiu Municipal “Robert Fernández Bonillo”, PARTITS D’HANDBOL “Trofeu Festes de Setembre”: categoria infantil femení RURALNOSTRA HANDBOL BETXÍ – C. H. CASTALIA CASTELLÓ. Seguidament, partit categoria cadet femení entre el DIMATEC HANDBOL BETXÍ – C. H. CASTALIA CASTELLÓ. I per a finalitzar, partit de categoria sènior femení entre LA PLANA HANDBOL BETXÍ – C. H. CASTALIA CASTELLÓ.

17,00h: En el Patiàs del Palau, activitats per a xiquets i xiquetes de 0 a 3 anys.

Organitza REGIDORIA DE JOVENTUT.

– Es tracta d’una activitat musical dirigida a xiquets i xiquetes d’entre 6 mesos i 3 anys al costat de la seua família, on a través de l’exploració, imitació, repetició i improvisació descobrirem i gaudirem del ritme i el moviment corporal, la veu, timbres diversos, i també la tranquil·litat del silenci i la relaxació.

– Per a dur a terme l’activitat, caldrà portar roba còmoda i cada criatura ha de vindre acompanyada d’un adult. Cal inscriure’s prèviament en:

Taller de música per a bebés grup 1 (fins a 18 mesos): https://goo.su/gkqu

Taller de música per a bebés grup 2 (de 18 mesos fins a 3 anys): https://goo.su/m3u9w4

19,00h: En el “Teatre del Palau Castell de Betxí”, RECITAL DE POESIA a càrrec d’AMICS DE LA POESIA DE BETXÍ.

20,15h: En la Muntanyeta de Sant Antoni, PILATES. T’agradaria conéixer la disciplina esportiva que ajudarà el teu cos a alinear-se i enfortir-se?

Una alineació postural mitjançant l’enfortiment dels músculs del nostre centre de gravetat és clau per a no patir dolors d’esquena.

És necessari portar roba còmoda i estoreta. Organitza “CENTRE FÍSIC” amb la col·laboració de “REGIDORIA D’ESPORTS”.