Dijous, dia 21

12,00h: A l’Avigunda Sant Josep Obrer, CONCURS DE PAELLES, amb animació de la xaranga ALL’S SEX MAY COWEN. Cada penya rebrà un quilo d’arròs i un quilo de pollastre patrocinat per l’AJUNTAMENT DE BETXÍ, un meló patrocinat per SERIFRUIT i tres pernils per a les tres millors paelles, patrocinats per l’Ajuntament de Betxí.

Les Penyes passaran a arreplegar el pollastre, l’arròs i el meló per la biblioteca a partir de les 11 hores.

Les paelles s’hauran de menjar al frontó i les penyes tindran a la seua disposició taules i cadires, i dos davantals obsequi de RURALNOSTRA. Per a poder participar, les penyes hauran de passar per l’ajuntament antic a apuntar-se els dies 11, 12, 13 i 14 de 5 a 8 de la vesprada, moment en què es donaran les bases del concurs i les polseres commemoratives de les festes. Es pagarà 1 euro per cada plaça reservada. RURALNOSTRA col·labora amb un detall per als membres del jurat.

De 13,00 a 16,00h, al Frontó Municipal, PUNT VIOLETA PER UNES FESTES SENSE AGRESSIONS. NO ET BEGUES LES FESTES, VIU-LES. Vine a arreplegar la teua polsera i el teu got anti substàncies.
Organitza CREU ROJA i REGIDORIA DE SERVEIS SOCIALS, IGUALTAT I INCLUSIÓ.

17,00h: En el Frontó Municipal, actuació de la magnífica orquestra LA TRIBU.

De 17,00 a 21,00h hi haurà servei de LUDOTECA per a xiquets de 3 a 10 anys al Col·legi Cervantes-J. Dualde (preu 6€ per xiquet). Inscripció prèvia a la Biblioteca Municipal, el mateix dia de 12 a 14 hores.

En finalitzar l’orquestra, DISCOMÒBIL STEREO-SO, amb els Dj’s CLARE APIR i JULIO ESCRICHE des del PUB Minimal de la Vall dÙixó.

18,00h: A la Terrassa Brisamar, ball amb el trio TRÉBOL.

22,30h: A la Terrassa Brisamar, actuació de la humorista i ventrílocua LOLITA TORRES.